Klacht melden

Uitvaart24 zet zich, met zeer betrokken medewerkers, dag en nacht in om voor nabestaanden de beste dienstverlening te verzorgen.

Indien u echter niet (geheel) tevreden bent over onze dienstverlening dan vernemen wij dat graag van u. Wij nemen uw klacht zeer serieus en zullen altijd binnen 14 dagen contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. U kunt uw klacht per mail richten aan klacht@uitvaart24.nl of gebruik maken van onderstaande contactformulier.

Vermeldt in uw klacht duidelijk om wie het gaat en waar u niet tevreden over bent.
Indien u een klacht heeft over een lopende uitvaart, dan verzoeken wij u om (direct) telefonisch contact met ons op te nemen door te bellen met [telephone], zodat wij direct tot een oplossing kunnen komen.

Uw gegevens

Waarom kiest u voor
Begrafenisondernemer24

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht staat bij onze centraal. Onze uitvaartleiders informeren u uitgebreid, maar zullen er vooral voor u zijn als dit nodig is. Weet dat u het niet alleen hoeft te doen en maak vrijblijvend een afspraak bij u thuis.

Professionele zorg

Wij werken altijd met vakbekwame uitvaartleiders. Door hun jarenlange ervaring weten zij van iedere uitvaart een dierbare herinnering te maken. Een persoonlijke benadering en oprechte interesse is wat wij belangrijk vinden, en precies dat is wat ons onderscheidt.

Waardevolle herinnering

Ieder mens is waardevol en uniek, dus ieder mens verdient een waardig en uniek afscheid. Door uw wensen centraal te stellen, goede overeenkomsten met onze leveranciers en korte lijnen met onze uitvaartleiders, regelen wij een goed verzorgde uitvaart voor uw dierbare tegen een vaste (lage) prijsstelling. En zo wordt het afscheid van uw dierbare een waardevolle herinnering.

[telephone]